2011. február 26., szombat

Blog nyitás


Sziasztok!

Ez életem első blogja, és őszintén szólva csak remélhetem, hogy az itt olvasható A farkas hercegnője című Twilight fanfiction elnyeri a tetszéseteket.
A történet alapja már majdnem teljesen körvonalazódott bennem, de azért szívesen vennék néhány építő jellegű ötletet, ahogy a kritikákra is kíváncsi vagyok. Szeretném, ha a fejezetekhez írnátok kommenteket, hogy tudjam, érdemes-e egyáltalán folytatnom.

Mielőtt elkezditek olvasni a történetet, nagyon fontos tisztázni néhány dolgot vele kapcsolatban, ahogy az előzményeket is, hogy mindenkinek érthető legyen miről is szól a fic.

Azzal kezdenem, hogy A farkas hercegnője a New Moon után játszódik. Az Eclipse-nek és a Breaking Dawn-nak nem sok köze van hozzá.
Az én elképzelésem szerint, miután Edward visszatért Forks-ba, Charlie-nak el kellett utaznia egy rendőr konferenciára, ami egész pontosan három napig tartott, ami alatt Edward és Bella szerelme kiteljesedhetett, ám ennek eredményeként Bella teherbe esett. A magzat hihetetlen gyorsasággal növekedett, egy hét alatt két hónapnyit, így az egész Cullen család felkerekedett és amilyen gyorsan csak lehetett, elköltöztek Bellával együtt. Esme szigetére mentek, ahol aztán szépen lezajlott a terhesség, a szülés, Bella átváltozása és a kezdeti őrült-újszülött időszak is.
Charlie és mindenki más tudása szerint Cullenék St. Louis-ba  míg Bella Bostonba ment főiskolára. A szünidei meghívásokat rendre lemondta, mert még nem tudta kordában tartani vérszomját annyira, hogy emberek közé mehessen.
A történetem főszereplője Kendra Cullen, ő Edward és Bella lánya, aki születése után is hasonlóan gyors iramot diktált a fejlődésben és mindössze két és fél év elteltével, tizennyolc éves külsővel rendelkezve megállt a fejlődésben. Felfogása és gondolkozása meghaladja a felnőtt emberekét is. Leghőbb vágya visszatérni Forks-ba, amit ajnározó családtagjai szíves örömest teljesítenek is.
Itt kapcsolódunk be a történetbe.

Remélem áttekinthetően magyaráztam el az alapokat, ám ha valakinek mégis lenne kérdése, szívesen válaszolok.

Jó olvasást, és ne felejtsetek el kommentet írni.
Köszönöm.

Üdv, Zoe Henderson

10 megjegyzés:

  1. szia nekem tetszik a cserében benne vagyok puszy
    http://blackangelsecretlife.blogspot.com/2011/02/4-fejezet.html

    VálaszTörlés
  2. Szija!
    Tetszik a történeted. A cserében természetesen benne vagyok! Már ki is tettelek!

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok!

    Örülök, hogy elnyerte a tetszéseteket. :)
    És a cseréket is. Már ki is tettelek titeket.

    Sok puszi, Zoe

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Nagyon tetszik ;)
    Siess az elsővel!
    Pussz

    VálaszTörlés
  5. Hali.jónak hangzik a történet,kiváncsi vagyok rá.és nekem lenne egy pár kérdésem-mert ugye én is írok egy történetet,de blogot még nem csináltam meg hozzá,majd csak akkor teszem "nyilvánosság elé" amikor már biztos vagyok benne,hogy nem fogom megunni-szóval hogy hogy tudtad ilyen jól megcsinálni a kinézetet?Valaki segített?Ebben igazán hülye vagyok,mert még egy blogot/oldalt sem csináltam...:D

    VálaszTörlés
  6. Szia Smiley Girl 666!

    Először is nagyon örülök, hogy tetszik a történet és a blog is. :)

    Igazából amit látsz, fejléc, háttér, képek oldalt, az mind saját munka. Elég nagy PhotoShop-os vagyok, így mindent magamnak csinálok. Meg már más oldalaknak is készítettem design-t.

    Nekem is ez az első blogom, éppen ezért pl a chat elhelyezésénél meg a pontos idők beállításánál meg még számtalan beállításnál Briki Green segített, millió hála neki érte és a türelméért. :D

    Amúgy a bloggerben vannak sablonok, amiket használhatsz, de ha rászánod magad a blogra, és kellene segítség, nyugodtan szólj, felvesszük a kapcsolatot, megdumáljuk és szívesen segítek, már feltéve, hogy szeretnéd. :)

    Sok puszi, Zoe

    VálaszTörlés
  7. még szép,hogy szeretném*.*

    itt az e-Mail címem:fan.sag.666@gmail.com
    és tényleg nagyon-nagyon kösz,hogy segítesz:))

    VálaszTörlés
  8. nagyon tetszik ♥♥♥
    gratu!! nagyon ügyes vagy!! szuper imádom!!! :)))

    van egy oldalam nekem is pont ma nyitottam ( az én történetem és leírásom negyed annyira sem jó mint a tied :( ) de ha van időd majd megnézed???


    http://moonlight-laurah.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  9. Szia Laurah!

    Köszönöm szépen! :)
    Benéztem hozzád és írtam is.:)

    Puszi, Zoe

    VálaszTörlés