2011. november 6., vasárnap

Komik!:D

Sziasztok!

Túl hosszú lenne a mondanivalóm komiban, így inkább egy új bejegyzés mellett döntöttem.:)
Fantasztikusak vagytok!!! :D Nagyon, de nagyon szépen köszönöm a sok komit, a sok elismerő szót és támogatást, amit ismételten kaptam tőletek!:)
Rengeteg komit kaptam és a legtöbb nagyon hosszú, amiért még inkább hálás vagyok!:) Köszönöm szépen!
Hogy válaszoljak a felmerülő kérdésekre:
Remélem nem értettetek félre. Ezzel még nincs teljesen vége, csak az utolsó fejezet volt. Pénteken hozok még egy kiegészítő novellát, ami előreláthatóan tényleg az utolsó lesz. Csak azért mondom ezt ismét, mert sokan úgy írtatok, mintha itt és most vége lenne és kész. A novellára viszont visszavárlak titeket, mert higgyétek el, fontos információk vannak benne!:D

Regina!
Köszönöm, hogy így a végére, mégiscsak megajándékoztál egy komival!:) Igazából a „Nagyon tetszett” vagy a „Szuper volt” komik talán kicsit sablonosak, de hidd el, minden író örül nekik!:)

Mágus!
Köszönöm, jól esik hallani, hogy így vártad a pénteket az új fejezetek miatt.:) De, hogy reklámozzam egy kicsit az új blogomat és a saját törimet, ott is péntekenként lesznek a fejezetek.:P Nézz be, hátha megtetszik.:)

Blood Girl!
Köszönöm a komit!:) És köszönöm a dicséretet és a jókívánságokat is!:) Én is remélem, hogy sosem fogy el az ihletem, mert az írás a részem. Nem is tudom, mit csinálnék, ha le kellene mondanom róla.:(

Lau!
Elhiheted, az én szívem is vérzik.:( Hiányozni fog Kendie és Jake, meg a többiek!:( De ez van… Egyszer mindennek vége lesz, nem igaz?:)

Bee!
Köszönöm szépen ezt a hosszú komit, és hogy ilyen részletesen kielemezted az egész törit.:)
Nagyon örülök, hogy neked és a barátnődnek is ennyire tetszett A farkas hercegnője!:) Nagyon aranyosak vagytok!
Én magam is nagy Jacob fan vagyok, ez nem is titok!:D Én is imádom őt, pont azon tulajdonságai miatt, amiket felsoroltál. Tudom egyébként, hogy az én Jake-em nem teljesen karakterhű, hiszen jóval komolyabb, mint az eredeti könyvekben volt, de ez abszolút szándékos volt. Szerettem Jake humoros oldalát is, de bele akartam csempészni a komolyságot is, ami miatt Kendie-vel tökéletes pár lehettek.:)
A hegyekben lévő kirándulás… Oh, igen! :D Szülőmentes övezet, ahol még közelebb kerültek egymáshoz.:P Én is imádtam, mind a farkasokat, mind a lányokat és élvezettel vetettem bele magam az írásba akkoriban is.:)
Na, akkor már ketten vagyunk, akik beleszerettünk Jake-be.:P
Oh igen, a függővégek!:D Szeretem őket, mert fokozzák a hangulatot.:P
Emmett… :D Ő totálisan a szívem csücske!:D Mindig is imádtam és mindig is imádni fogom!:D
Brian karaktere egyértelmű volt számomra. Nem akartam egy újabb édeshármast teremteni, mint Edward-Bella-Jacob volt az eredetiben. Nem szeretem az ilyet, mert akkor mindenki szenved. Azért is nem kapott nagyobb szerepet, épp csak annyit, hogy érzékeltessem, ott van, de nincs esélye. Mert nem is volt neki! Kendie észre sem vette őt, mint pasit.
Sophie csak úgy jött. Nem is tudtam róla, csak mikor felbukkant. És én is néztem egy nagyot, hogy mi van? Akkor ő most ki és mit akar itt? :D Hülyén hangzik, de írás közben nem gondolkozom. Csak írom, ami jön és Sophie is így lett.:)
Nekem bejönnek a többiek, mármint Embry meg Jared. Szerintem egész helyesek, főleg Jared.:P De amúgy igen, Quil… érdekes választás volt…:D
Sajna szerintem a Mikulás hatásköre nem ér el ilyen messzire, de álmodozni jó róla.:D Én is őt kérném… Meg mellé még pár emberkét, akiket most inkább nem részleteznék.:D
Jake, mint alpha. Szerintem is illik rá a poszt, de sosem tudtam volna elképzelni hosszútávon így. Ő annál sokkal szabadabb lélek, legalábbis szerintem.:)
A végső csata… Nem volt szívem olyat megölni, akit nagyon szeretek. Ez gyávaság volt a részemről bevallom, de azért választottam Rick-et, Irinát és Garrett-et, mert alig álltak közel hozzám. Csak voltak, mert kellettek. Persze sajnáltam őket én is, de ahogy te is mondtad, inkább ők, mint Kendie-ék.:S
Az már kezdettől fogva világos volt előttem,hogy a végén elválnak egymástól egy időre és mikor újra felbukkan Jake, az így fog történni. Ezekkel a szavakkal, pontosan így.:D És már alig vártam, hogy megírhassam.:D
A lánykérés… Igen, én is szeretnék majd egy ilyet!:P
Én köszönöm, hogy olvastál, és hogy kaptam néhány igazán kedves komit tőled az elmúlt hónapokban!:D


Ever Sunshine!
Köszönöm neked is, hogy végigolvastad a történetemet!:)
Adam-et Sean Faris alakítja. Imádom őt!:) Kis cuki.:P


Maja!
Örülök, hogy annyira tetszett a törim, hogy többször is olvastad!:) Köszönöm!
Eddig egy novella biztos, ami pénteken fel is kerül. Hogy lesz-e többi… még nem tudom. De szerintem lesz. Hiányozni fognak Kendie-ék és ha nem is most, de pár hónap múlva rászánom magam egy újabb novellára. Most minden időmet leköti az új blog és az azután következő, amit szintén elkezdtem már.:P De az még a jövő zenéje.:D


Naomi Stanley!
Igen, emlékszem arra a díjra és a véleményedre is.:)
Köszönöm, örülök, hogy ennyire tetszett A farkas hercegnője. :)
Én is remélem, hogy egyszer eljutok odáig, hogy viszontlássam a munkám a könyvesboltok polcain…:)

Nesss!
Köszönöm, hogy írtál, és hogy egy kis részletességgel is kielemezted a törit.:)
Kendie és Jake esküvője… Hm… Gondoltam rá, hogy meg kellene írni és talán, ha lesz egy kis időm, meg is fogom. Én is kíváncsi vagyok rá.:P
Köszi a tippet!:)


Meredith Dripstone!
Nagyon kedves tőled, hogy alig néhány nap alatt végigolvastad az egészet, pedig nem igazán voltak rövidek a fejezeteim.:P
Paul a szíve mélyén jó, csak kicsit nehéz vele eleinte. De mindig is tudtam, hogy meg fog békélni Kendie-vel és igazán meg is szereti a végére.:P
Számomra élvezhetetlenek az olyan sztorik, ahol a szereplők nem változnak, nem fejlődnek, csak ahogy mondani szoktam, beragadnak egyfajta sablonba és kész. Az nem az én világom! Ha úgy érzem a karakter nem tud változni, vagyis én nem tudom őt formázni, inkább nem is írok, mert nincs neki értelme! Szerintem legalábbis.:)
Köszönöm, hogy írtál!:)
Jaj, és a következő sztorim már elindult, szóval biztosan hallani fogtok még rólam.:)

Briki Green!:)
Az én drága bétám, akit imádok!!!:D
KÖSZÖNÖM!!!!
Nélküled nem sikerült volna! Te voltál az első, aki olvasta A farkas hercegnőjét, Te biztattál arra, hogy vágjak bele a blogba, Te tetted jobbá a fejezeteimet, mikor elvállaltad a bétázást és ezért örökké hálás leszek neked!
Ha Te nem vagy, talán sosem fejezem be ezt a történetet, és talán sosem jövök rá, hogy az írás tényleg az én utam a jövőben. KÖSZÖNÖM!!!! Nem tudom elégszer mondani!:D
Tudom, mire gondolsz, nekem is hiányozni fognak, a részemmé váltak és most kicsit nehéz, de a következő törim szereplőit is szeretem és remélem Te is szeretni fogod őket.:P
Azt hiszem Te tudod a legjobban, hogyan is született meg A farkas hercegnője, hiszen annyiszor beszélgettünk róla, írás közben meg a javítások alkalmával. És azt hiszem Te látod át a legjobban mindazt, amit teremtettem. /Már persze utánam:P/
Igen, tudom mennyire tehetségesnek tartasz, hiszen nem egyszer, mikor elbizonytalanodtam a komihiány meg az egyebek miatt, Te voltál az egyik barát, aki lelket öntöttél belém és folytatásra ösztönöztél, néha már kicsit vehemensebben is, de igazad volt akkor is, mert arra volt szükségem.:D
Én köszönöm, hogy elválltad a bétázást és hogy tudom, mindig számíthatok rád és a következő törimben is segítesz!:)
Szeretlek!:)

Vámpít!
Köszönöm, hogy olvastál, és hogy pipálgattál. Az is sokat jelentett számomra!:)
Brian párti… Hm… ezt is nehéz elképzelni.:D De persze nem gond. Örülök, hogy ennyire megkedvelted Brian-t, hiszen végülis ő is az enyém volt.:D
Köszönöm, hogy írtál!:) És azt is, hogy a kövi törimet is követed.:) Remélem tetszeni fog az is!:)

Alexa91!
Köszönöm, hogy írtál, és hogy végigolvastad A farkas hercegnőjét!:)
És köszönöm az elismerő szavakat!:)

Vivi*!
Köszönöm szépen, ez mindent el is mond!:D És őrületesen jól esik!:)

Alyosha!:)
Legfőbb támaszaim egyike!:P Neked szintén sokat köszönhetek! Nem felejtettem el, mikor majdnem feladtam és Te ott voltál és meggyőztél, hogy nem szabad megfutamodnom! Tudod, miről beszélek.:) KÖSZÖNÖM SZÉPEN!!!!:)
Igen, elég sokat beszéltünk róla, hogy közeleg a vége és igen, próbáltad kihúzni belőlem az infókat, de én mindig ellenálltam. Legalábbis legtöbbször és mikor meg is inogtam, akkor is csak apró utalásokat adtam.:D
Örülök, hogy ennyire bele tudtad magad élni az érzelmekbe, ezek szerint jó munkát végeztem.:)
Igen, sok munkám volt a képekkel meg a videókkal, de mindet szívvel-lélekkel csináltam és megérte!:)
Köszönöm, hogy mellettem vagy és számíthatok rád!!!:) Nagyon sokat jelent ez nekem, tudod!:)
Téged is szeretlek!:)

Ginewra!
Köszönöm szépen!:) Örülök, hogy tetszett!:)
Igyekezni fogok.:)

Bia!
Köszönöm szépen, hogy olvastál!:)


Gréta Masen!
Köszönöm!:) Én is sajnálom, de eljött az ideje.:)


Dorcsi_96!
Köszönöm neked is!:) Örülök, hogy szeretted a törimet!:)
Azért nem írok több ilyen bevésődéses történetet, mert azzal nem tudnék fejlődni, márpedig szükségem van rá. Ki kell bontakoztatnom a szárnyaimat, hogy lássam képes vagyok-e saját történetet írni és hogy más műfajban is tudok-e olyat alkotni, amit az olvasók szerethetnek. Nekem is hiányozni fog a Twilight világa, mert otthonosan mozogtam benne, biztonságot jelentett, mert tudtam mibe kapaszkodni, ha elbizonytalanodtam néha, de ettől nem válhatok igazi íróvá! Rengeteg munka vár rám, rengeteg írás, és mind-mind egy-egy kihívás lesz, amit le kell győznöm, mert különben elbukok és lőttek az álmaimnak!:(
Én köszönöm, hogy olvastál, hogy szavaztál, és hogy szeretted a törimet!:)
Remélem az új törimet is szeretni fogod.:)

Brigi!
Köszönöm szépen!:)
Az új törim már elindult: http://kirandulasapokolba.blogspot.com/.
Nézz be, hátha tetszik.:P

Hannah!
Mondanám, hogy ne sírj, de én is sírtam, mikor vége lett.:D
Örülök, hogy tetszett az utolsó fejezet!:)
Már elindult az új törim, talán nézz be, hátha megtetszik, és akkor megint kapsz majd egy kis fejtörőt a hétvégékre.:P
A befejező novella már kész van, épp most van Brikinél, a bétámnál. Lesznek benne utalások, de azt hiszem ezek után kötelességem lesz írni még egy novellát, hogy tényleg lezárhassuk A farkas hercegnőjét.:P
Köszönöm, hogy olvastál eddig és remélem ezután is fogsz.:P

Emi!
Köszönöm szépen, örülök, hogy ennyire tetszett!:)
Remélem is, hogy olvasni fogod.:P Saját töri, szükségem lesz az olvasóimra, hogy tudjam, érdemes-e csinálnom.:D

Arisa!
Köszönöm szépen, örülök, hogy tetszett!:)
Az új törim, már elindult, nézz be oda is, hátha megtetszik.:P

Chat-be is kaptam néhány komit, azokra is itt válaszolnék.:)

Jucii!
Köszönöm szépen!:)


XxbellaxX!
Neked is köszönöm, hogy végigolvastad!:)

Lizzy!
Köszönöm!:)

DepisMaci!
Köszönöm, örülök, hogy tetszett.:)

Hanna!
Örülök, hogy tetszett és hogy szeretted a törit.:)

Zoe!
Szép a neved.:P
Köszi, hogy olvastál és hogy tetszett.:)
Konkrét teljes folytatás, biztos, hogy nem lesz, mert mást kell írnom és nem megy együtt a kettő, de novella lesz.:)


Még egyszer köszönöm mindenkinek!!!!:) Elmondhatatlanul hálás vagyok, amiért ennyien olvastatok és ennyien szerettétek A farkas hercegnőjét!:)
Ne feledjétek, pénteken hozom a novellát!:P
Addig is puszi mindenkinek és nézzetek be az új blogomra, hátha megtetszik a töri.:P



Zoe Henderson

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése