2011. május 10., kedd

Új design és díjak! :)

Sziasztok!
Mint azt ti is láthatjátok, új fejléccel büszkélkedik a blogom, amit szerencsére sikerült besuvasztanom igencsak zsúfolt naptáramba. :) Remélem nektek is legalább annyira tetszik, mint nekem /ez leginkább Jake miatt van, ezen a képen őrülten jól néz ki. :P/

Másodszor: ismét rengeteg díjat kaptam, ám volt közötte olyan, amit egyszer már továbbküldtem, így szerintem nem lenne túlságosan fair, ha azokat ismét továbbadnám.
De nagyon köszönöm mindannyiótoknak, amiért rám gondoltak. :)
Kriszti, Ginewra, Gigi, Ally, Szandii*, Manó*






Néhány infó rólam:
- Bármit csinálok, legyen az írás, kép vagy rajz, barátnőm, Lil az első, akinek kikérem a véleményét. :)
- Adok az építő jellegű kritikára. :)
- Kedvenc virágom a kaktusz. /Mert ritkán kell locsolni./:P
- Citromsárga a szobám. :)
- A legszebb ajándék, amit a ballagásomra kaptam, az három szál rózsa, kovácsoltvasból, ami azóta a falamat díszíti. Unokabátyám készítette. Gyönyörűek!!! :)

Akiknek továbbküldöm:

Még egyszer nagyon köszönöm mindenkinek! :)
Puszi, Zoe

3 megjegyzés:

  1. jajj köszönöm szépen:D
    aranyos tőled, hogy gondoltál rám:D

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Először is szeretnénk gratulálni a csodaszép fejlécednek! Nagyon szép lett, ügyes vagy! :D

    És természetesen köszönjük szépen a díjakat is!

    Puszi!

    Alyosha & Briki Green

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok!

    Nagyon szívesen! Megérdemlitek! :)

    Köszi lányok, örülök, hogy tetszik a fejléc. :)

    Puszi, Zoe

    VálaszTörlés