2011. augusztus 31., szerda

Újabb díjak!:D

Sziasztok!
Ismét díjakkal gazdagodott a blogom, amiért mérhetetlenül hálás vagyok!:)
Köszönöm szépen: Molly, Naomi Stanley, Mágus, Bee.

 
Szabályok:
1. Tedd ki a logót a blogodra!
2. Köszönd meg a díjat annak, akitől kaptad!
3.Írj magadról 7 dolgot!
4. Küldd tovább 7 embernek!


És köszönet Fancsy-nak is!:)


 Szabályai:
- Tedd ki!
- Írj magadról egy kis szösszenetet!
- Küld tovább öt embernek!


 Néhány infó rólam:
- Ma van a névnapom. :P
- Türelmetlenül várom November 17-ét a BD miatt!!!:D
- Tervezek egy kis átalakítást a másik blogomon. :)
- Hamarosan a végére érünk A farkas hercegnőjének. :(
- Egy kis írói válságban vagyok most, mert nem akarom, hogy vége legyen. :(
 
„Az igazi írás mindig, s ma is abból származik, hogy valaki, akinek valami roppant nagy fájdalma van: ki akarja ezt kiáltani, hogy megkönnyebbüljön tőle... Szépen megírni csak azt lehet, ami fáj.”
Móricz Zsigmond

„Az írás gyakran nehéz dolog, de az ember néha úgy érzi, hogy elvarázsolták. Mindig biztos voltam benne, hogy a történetek a saját életüket élik, és hogy a világ legfontosabb dolgai közé tartoznak.”
David Almond

"Az írás felséges dolog, az ember többé nem önmaga, mégis egy saját maga alkotta univerzumban mozog. Ma például egy őszi délutánon férfiként és nőként, szeretőként és szeretettként lovagoltam egy erdőn keresztül, sárga levelek alatt; és én voltam a lovakban, a levelekben, a szélben, a szereplőim szavaiban, még a vörös napban is, ami szerelemtől ittas szemeiket lehunyni kényszerítette."
Gustave Flaubert

Akiknek küldöm a díjakat, mind a kettőt:

 Még egyszer köszönöm!:)


Puszi, Zoe

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése