2011. szeptember 25., vasárnap

Aranymosás és borító


Sziasztok!

Először is, én is beneveztem ugye a Vörös Pöttyös kiadó Aranymosására, ám a 0. fordulóról lemaradtam sajnos, de az 1-ben már benne vagyok és remélhetőleg a többiben is benne leszek. :)
Ehhez szeretném kérni a Ti segítségeteket. Az alábbi linken megtalálhatjátok az írásomat és ha tetszik, akkor lájkoljátok Erika Czebe bejegyzését. Hétfő délig van a határidő. Előre is nagyon szépen köszönöm! :)


Másodszor, bár én rövid ajánlót kértem Tőletek a készülő borítómhoz, olyasmit, ami a könyvek hátulján szokott lenni, Alexa volt olyan kedves és egy egész borítót készített a történetemhez. Remélem nektek is legalább annyira tetszik, mint nekem!:) Köszönöm szépen! :)



 Ha valaki szeretné viszontlátni a nevét és az ajánlóját a borítómon, az ma estig elküldheti. Akár ide komiban, akár e-mailben: erycsaxd@gmail.com.

Még egyszer köszönöm a lájkokat és a borítót is Alexának! :)

Puszi, Zoe

4 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon jó lett a borító! Lájkoltalak az aranymosáson :) Te is lájkolod az enyémet? Barbara Kőrös néven van fent, a korábbi bejegyzések között.. egyébként nagyon jó lett a levélrészleted!!

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Köszönöm Alexa nevében is! :)
    Köszönöm, hogy lájkoltál, én is lájkoltalak téged.
    /Istenem ez de gáz mondat lett. :D/
    Na, de a lényeg: nekem is tetszett a tied. :)
    További sok sikert! :)

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    végig veled tartok nagyon tetszik tényleg rab vagyok mármint jó értelemben nagyon tetszik a könyvborító is!
    puszi Detti

    VálaszTörlés
  4. Szia Detti!

    Nagyon szépen köszönöm, aranyos vagy. :)

    Puszi, Zoe

    VálaszTörlés